Serviss
IB Serviss SIA, jau kopš tā dibināšanas 1992.gada 3.novembrī, par savu prioritāti vienmēr ir uzskatījis nodrošināt garantijas, pēcgarantijas un servisa apkalpošanu visai tehnikai.
Ļoti būtisks atspēriena punkts visai turpmākaji darbībai bija 1996.gads, kurā Canon North-East Oy autorizēja IB Serviss par Canon tehnikas tirdzniecības un servisa centru un kopš tā brīža mēs esam vienīgais uzņēmums Latvijā, kuram šis statuss ir bijis nepārtraukti tai skaitā arī šogad. Kopš sadarbības uzsākšana servisa meistari regulāri tiek apmācīti Canon servisa centros un visu šo gadu garumā desmitiem mūsu servisa meistaru ir iegvuši vairākos simtos skaitāmus Canon tehnikas servisa sertifikātus. Jau 10 gadus mēs esam vienīgais servisa centrs Latvijā, kurš ir sertificēts veikt Canon tehnikas garantijas, pēcgarantijas un servisa apkalpošanu. Tāpat nodrošinām arī visas pārdotās tehnikas piegādi un uzstādīšanu, ja klientam izrāda interesi par šāda veida pakalpojumu. Patreiz mēs apkalpojam vairāk nekā 4000 dažādus valsts, pašvaldību un privātos uzņēmumus.
Serviss tiek nodrošināts sekojošām preču grupām: kopētāji, multifunkcionālās iekārtas, printeri, ploteri, faksi, skeneri, projektori un vizuālā sakaru kameras.
Visām pārdotajām iekārtām tiek nodrošināta augsta līmeņa servisa apkalpošana klienta norādītajā adresē. Vidēji 1-4 stundu laikā tiek nodrošināts augsti kvalificēts serviss Rīgā, Daugavpilī, Liepājā, Rēzeknē un Valmierā, savukārt pārējā Latvijā 24 stundu laikā.
Servisa dienests ir nodrošināts ar atbilstīgu tehnisko aprīkojumu, dokumentāciju un tiešu ekskluzīvu pieeju ražotāja servisa daļu noliktavai, kas nodrošina klientiem visātrāko servisu. Mums ir vislielākā Canon biroja iekārtu rezerves daļu noliktava Latvijā. Servisa meistaru kvalifikācija tiek regulāri pārbaudīta, lai spētu nodrošināt visaugstākās kvalitātes servisu.
Uz patreizējo brīdi par jūsu iekārtu nepārtraukti kvalitatīvu darbību rūpējas 15 servisa meistari, no tiem- 9 Rīgā, pa 2 Liepājā un Rēzeknē un pa 1 Daugavpilī un Valmierā.
Pēc izsaukuma saņemšanas, veicam biroja tehnikas remontu tās atrašanās vietā. Servisa centrā pieņemam remontā arī klienta atvestās iekārtas. Specifisku klienta vēlmju gadījumā varam arī veikt remontējamās tehnikas nogādāšanu no klienta uz servisa centru un pēc remonta veikšanas atpakaļ pie klienta.
Visos mūsu tirdzniecības un servisa punktos ir iespējams iegādāties nepieciešamos izejmateriālus Jūsu biroja iekārtām un pēc Jūsu vēlmes arī veikt to piegādi.
Piedāvājam konsultācijas Canon produktu sadarbības partneru Uniflow, e-maintnence programmatūras jomā, izbraucam pie klienta šo produktu uzstādīšanas un uzturēšanas jautājumu risināšanā.
Piedāvām kļūt par mūsu klientu izvēloties kādu no sekojošiem servisa līguma veidiem:
• Līgums par iekārtu regulāru diagnostiku, apkopi, profilaksi (1x mēnesī, 1x trīs mēnešos vai 1x pusgadā). Līgumā, pēc klienta vēlmes, var iekļaut arī izejmateriālu piegādi. Līgumcena: €20-70 mēnesī;
• Līgums ar pilnu apkalpošanu jeb līgums pēc skaitītāja- tiek noteikta maksa par vienu kopiju, izdruku vai/ un skenējumu. Līgumā ir iekļautas visu izejmateriālu, rezerves daļu, darba, transporta un apkopēs izmantoto materiālu izmaksas. Līgumā, pēc klienta vēlmes, var iekļaut arī papīra piegādi. Līgumcena: €0,005-0,024 par 1 vienpusēju A4 formāta izdruku.